Why We Thugs - Ice Cube

Letra de Why We Thugs, canción donde Ice Cube interpreta uno de los temas que más suenan en el albúm Laugh Now, Cry Later. Si te gusta la buena musica y te apasiona conocer letras de canciones de Ice Cube no te pierdas este single llamado Why We Thugs, no querras parar de escucharlo.

Letra Why We Thugs - Ice Cube

Ice Cube canta la cancion Why We Thugs dentro de su album Laugh Now, Cry Later, os dejamos con la letra de Why We Thugs para que la podais disfrutar. En el menu teneis mas letras del album Laugh Now, Cry Later y de Ice Cube.

(Intro) Yeah Every hood's the same (2X)
Come on (Chorus) They give us guns and
drugs Then wonder why in the fu*kwe
thugs They wanna count the slugs Then
come around here and fu*kwith us (Uh
huh) They give us guns and drugs Then wonder why in the fu*kwe thugs They
wanna count the slugs Then come around
here and fu*kwith us (Verse 1) I'm from
the land of the gang bang Since I was
little, ain't a god damn thang changed
It's the same ol same Bush run shit like
Sadaam Hussien I cock and aim,
clinically insane To deal with this
bullshit day to day If I sell some yay
or smoke some hay You bitches wanna
throw me up in pelican's bay Call me an
animal up in the system But who's the
animal that built this prison Who's the
animal that invented lower living The
projects, thank god for Russell Simmons
Thank god for Sugarhill I'm putting a
different kind of steel up to my grill
Y'all know what it is, scared for your
own kids How these ghetto niggaz taken
over showbiz (Chorus) (Verse 2) It's
boyz in the hood, it's toys in the hood
Y'all wanna know why there's noise in
the hood Cause there's drugs in the
hood, thugs in the hood Nigga killed a
crip and a blood in the hood (For real)
[ De: https://www.dicelacancion.com/letra/ice-cube/why-we-thugs ]
Cause when niggaz get tribal It's all
about survival, nobody liable I got
caught by five-oh Grandmama came to
court with her Bible But when the judge
hit the gavel Now I'm too far from my
family to travel (Fuck) I just came
unraveled Socked the D.A. before I got
gaffled Owned by C.A, State Property
Just like the year fifteen fifty three
Looking for me, a one-way ticket out
Don't understand, what's so hard to
figure out? (Chorus) (Verse 3) (Damn) I
can't take the pressure Pulled the fo-fo
up out the dresser Grabbed the weight up
out the closet Po-po coming but I'm
scared to toss it Y'all know what
happened last time I lost it Can't tell
you niggaz what the fucking boss did The
game got a nigga exhausted Gotta go for
the plea bargain they offered Twenty
years for what? Breaking these laws
that's so corrupt Taking these halls and
filling 'em up Some powder keg shit
that's about to erupt Ay y'all, I'm
about to be stuck Until the year two
thousand, what the fuck? In the hood,
don't press your luck Cause these
motherfuckers will set you up, word up
(Chorus) (Outro) Every hood's the same
(3X) Every hood's the same (2X) Stop
tripping on it Every hood's the same
(3X) Every hood's the same (2X) Letra
Why We Thugs Lyrics Insertada: Anonimo

www.DiceLaCancion.com
Más letras de Ice Cube

Todas las letras de canciones (lyrics) son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en DiceLaCancion.com con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos la canción Why We Thugs de Ice Cube para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos letra, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema Why We Thugs de Ice Cube.

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

X