I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) - Eazy-E



Letra de I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren), canción donde Eazy-E interpreta uno de los temas que más suenan en el albúm Eazy Duz It. Si te gusta la buena musica y te apasiona conocer letras de canciones de Eazy-E no te pierdas este single llamado I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren), no querras parar de escucharlo.

Letra I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) - Eazy-E

Escuchar Eazy-E I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) Lyric Video.

Eazy-E canta la cancion I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) dentro de su album Eazy Duz It, os dejamos con la letra de I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) para que la podais disfrutar. En el menu teneis mas letras del album Eazy Duz It y de Eazy-E.


[ De: https://www.dicelacancion.com/letra/eazy-e/i-mma-break-it-down-featuring-m-c-ren ]

(Eazy-E) My eternal jam is the juice of
the radio takin' out profanity so they
can play it though listen to a hell of a
kick and the high hat going to the
record store say ya gonna buy that the E
is connected to the A and the Z ya say Y
so that's how the beats stack it up on
material made of hits takin' my time of
Eastline to make sure it fit push play
on the instrumental thats recorded step
on stage and I'm suddenly awarded some
sort of track appeared like a plaque and
some hell of a screen from the girls in
the back takin' a bow cause I got style
never at the bottom of the ways on the
top of the pile yo it's Eazy on top even
though I'm short guarenteed to help when
I walk on the court so get up make some
noise for the gangsta clap gonna tip the
laugh I'm not a pranksta I'm serious Dre
my sounds so quit playin' around cause
I'mma break it down (Eazy-E) Last time I
was takin' my time with this but other
suckaz were makin' a rhyme with this I
had to change the tip or make it hyper
but they was rotten, I was gettin' riper
ready to go, like never before givin'
you more because I'm ready to score Ren
is my buddy you can tell I said often
helpin' me destroy the suckaz that's
softin' curin' diseases, my rhyme
pleases, throw it a key balls havin'
seasons, this is a doc trim and I'm
locked in, and I made up my mind and I
think I'm gonna rock then you got
beaches chill and I'mma push ya to
freeze after I'll cut ya cause I'mma
butcher and say ya have pricin' and then
out ya go cause a percentage on point
bellys are very low messin' with a gun
but once ya get hurt like a said before
ya get rushed to the dirt I'm not a law
man, but I'mma raw man M.C. Ren: "But ya
the dopest one I ever saw!" I keep
droppin' it pound for pound and when I'm
on the mic I always throw down to keep
y'all dancin' to my funky sound so
listen cause I'mma break it down
(Eazy-E) Now look at me and not the
poster and you could see right off I got
the most of the talent, experience or a
trade and complements for the rhyme
thats made talks over today if this one
so pick another artist and dis one I got
the ballet of the chosen vote cause I
don't need water to clear my throat
comin' from the rain the show is like
dancin' nasty like and the girls are
like glancin' wantin' to get wit me this
routine keepin' it sprung still stayin'
mean can ya dis this man I don't think
so once I start writin' the way I let
the ink go comin' out with songs like
hit after hit cause this is legit and
yours ain't shit makin' it sound so dope
cause I'm a genius but your amazed with
ya happy to see this brother go crazy on
wax flowin' away like if I was on a sax
doin' a solo in the shade I'm a
spotlight relax and chill while your up
tight pumpin' up the funky sounds yo you
should know it's kinda persist that the
E is gonna break it down Letra I'mma
Break It Down (featuring M.C. Ren)
Lyrics Insertada: Anonimo

www.DiceLaCancion.com
Más letras de Eazy-E

Todas las letras de canciones (lyrics) son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en DiceLaCancion.com con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos la canción I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) de Eazy-E para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos letra, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema I'mma Break It Down (featuring M.C. Ren) de Eazy-E.

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

X