Get My Gun - D-12

Letra de Get My Gun, canción donde D-12 interpreta uno de los temas que más suenan en el albúm D-12 World. Si te gusta la buena musica y te apasiona conocer letras de canciones de D-12 no te pierdas este single llamado Get My Gun, no querras parar de escucharlo.

Letra Get My Gun - D-12

D-12 canta la cancion Get My Gun dentro de su album D-12 World, os dejamos con la letra de Get My Gun para que la podais disfrutar. En el menu teneis mas letras del album D-12 World y de D-12.

(Eminem) I'm gonna get my gun! (Eminem:)
This motherfucker wants to disrespect
me? (Kon Artis:) Em, Em, what the
fu*kyou doing man? (Eminem:) I got
something for his ass. (Kon Artis:) Calm
Down (Eminem:) No YOU Calm Down! (Kon
Artis:) Man. . what's you're problem?
(Eminem:) Fuck that! The motherfucker
want's to pop shit to me!? (Kon Artis:)
Man, he wasn't poppin' shit. (Eminem:) You heard him he was poppin' them shit
(Kon Artis:) What shit? (Eminem:) That
shit! You heard him! (Kon Artis:) He
asked for your autograph! (Swifty McVay)
A mass murderer pack burners to blast
further then you can get My shit be
shooting threw bricks I mix anything
togetha, I done guillotine a ***** Keep
it heated, I pop clips with 17 or betta
I'll be severin' heads, i'm in everyones
nightmare A ***** that can never ever be
scared of the feds And the *****s
that'll fu*kwith you Stab and brass
knuckle you Then have you in the public,
theres nothing that you can do Enough
with you're motherfucking tough talk,
you're soft Get you're balls blew off,
from a sawdof , Fa' raw dawg? Crazier
then all yall , what you like the navy
when i'm angry You'll never catch me
hanging in a lops car All I have is
thought of, breathing evil Desert
Eagle's will eat threw people When I see
you i'mma heat you're beef slow Fuck
being peaceful, the piece in the vehicle
and. . (Chorus) (Eminem) I'M GONNA GET
MY GUN! This motherfucker's poppin' that
shit Nah fu*kthat i'll be right back I'M
GONNA GET MY GUN! Nah motherfucker
fu*kyou You ain't disrespecting me like
that I'M GONNA GET MY GUN! Walk to the
room, sixteen shot clip Bitch how you
like that? I'M GONNA GET MY GUN! Bet you
ain't know that I'm strapped Nice one,
bitch this is my gat I'M GONNA GET MY
GUN! (Kuniva) I bring it to *****s
looking as if they want trouble I send they body flippin' around like a stunt
double Forget about the fighting,
scrapping, squabing, buckin' I'll
squeeze the piece you jumping, dodging,
duckin' Squat under trucks and screaming
[ De: ]
"that *****'s bluffin'" I cuff my nuts
while cussing "don't trust him" I round
up Runyan, Dave, Wood and Nico My *****
Big I and Mal' lettin' the heat blow
Heat sleep hoes got in you're neepo 'Cuz
you keep shooting at me and missing like
Shaq's free-throws You gotta hit a
little closer if you wanna try Pistol
whip a soldier, with a missle on his
shoulders You can fold or blow ya' brick
house into some tiny boulders A grimey
older cab will leave you with a tiny
odor I'm doggish, you feeling frogish,
you leap bitch My car is right across
the street bitch and . . (I'M GONNA GET
MY GUN!) (Proof) My whole outfit count
clips Get you're house lit the fu*kup
You're spouse shit, and you're mouse
clip Betta' watch miscountliss, slugs
imma send Watch you hollow when the
hollow tips go threw you're skin I'm in
love with the sin, tell Bugz i'mma see
him When I cock back might put the door
on you're friends Make a run, gotta him,
bust a slug on his chin Ain't going no
were like the drugs outta Kim I'm a
psycho icon, a mightful might bomb Get a
eye full of lid when I slight you're
lights out With a street cleaner, whipe
you're life out Bullets know at you're
ears, like a Tyson fight bout Fuck the
night clout, guns, clips...(I'M GONNA
GET MY...) Fuck that run bitch! Hit the
streets talks, chumps don't know me
?Aint no probably be home lonley?
(Chorus fades to background music)
(Eminem) Dumbass motherfuckers allways
gotta come to me with some dumb shit! .
. .Fucking. . . I don't told this
motherfucker. . Wassup bitch!? Autograph
this!. . .oh shit (I'M GONNA GET MY
GUN!) I'm trying to pull the trigger but
its stuck!...FUCK! My shit is all jammed
up!...UGH! C'mon you cock-sucking,
good-for-nothing, mother-fucking piece
of shit, shoot...AH! Yeah!, wattup
bitch!? say that shit again! Shot the
bullet missed, hit a brick, bounced of
it, ricocheted back in his shin Went
threw his bitch on his way back, hit his
friend Payback homie, don't play that
shit is spin To be on I told you to
leave this sh
Más letras de D-12

Todas las letras de canciones (lyrics) son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos la canción Get My Gun de D-12 para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos letra, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema Get My Gun de D-12.

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.