Gucci & Fendi - Chamillonaire



Letra de Gucci & Fendi, canción donde Chamillonaire interpreta uno de los temas que más suenan en el albúm Mixtape Messiah 7. Si te gusta la buena musica y te apasiona conocer letras de canciones de Chamillonaire no te pierdas este single llamado Gucci & Fendi, no querras parar de escucharlo.

Letra Gucci & Fendi - Chamillonaire

Escuchar Chamillonaire Gucci & Fendi Lyric Video.

Chamillonaire canta la cancion Gucci & Fendi dentro de su album Mixtape Messiah 7, os dejamos con la letra de Gucci & Fendi para que la podais disfrutar. En el menu teneis mas letras del album Mixtape Messiah 7 y de Chamillonaire.

[ De: https://www.dicelacancion.com/letra/chamillonaire/gucci-fendi ]

(Chorus - Sample from "Hate Me Now" by
Nas - 2X) Gucci this, Fendi that Gucci
this, Fendi that Gucci this, Fendi that
Fendi this, Fendi that (Break - Sample
from "Hate Me Now" by Nas - 2X) (Fuck)
this, (fuck) that (Fuck) this, (fuck)
that (Fuck) this, (fuck) that What you
expect ho? (Chamillionaire - talking
over Chorus and Break) Uh Yeah Mixtape
Messiah Part 7 You already know,
Chamillionaire, yeah Excuse me for the
repetitiveness in the hook but ah Had to
get your attention somehow, haha Hold
up, hold up, hold up Yeeeah (woo)
(Chorus - 2X) (Break - 2X) (Verse 1 -
Chamillionaire) Auto-Tune could die but
how do we erase the copycats? (how?)
Whatever replacin that, I bet they all
gonna copy that I could spit it sick, so
tell me why would I be mad? I be killin
everything, my sponsor is the body bag
Messiah 7, this the final chapter If you
want anymore (no), you can rewind it
after (yeah) Industry nuthuggers actin
like he ain't a factor Well Bruce Leroy,
we 'bout to show 'em "who's the master"
(yeah) They say you can't be gangsta if
you're not in black Rappers say they
gangsta like that mean that they can not
be whack So I look around, realize I
only got my strap And just for the hell
of it, I'm yellin "where my posse at?"
Nah, I don't have no homies homie,
that's because You could be my dog 'til
you touch my money with ya paws Grindin
is like se* to me, work is like the best
massage Call my wallet Nikki, every day
I'm tryin to get m©naged Hey don't be
mad, lighten up, like C. DeBarge use my
money for a step and I'm a have a seat
on Mars I drive by ya silly blogs
Mirrors on my cars, so all my haters can
see they flaws The past they want me to
be a retro But I'm so George Jetson,
that the future what you get bro
Materialisticness is what they all
respect though So Esco can let the hook
go (what you expect ho?) (Chorus - 2X)
(Break - 2X) (Verse 2 - Chamillionaire)
Yeah, yeah Man I'm livin large (large),
welcome to my fortress Crib pale white,
I call it the Scott Storch-ress Maid
talkin trash to me Like Weezy and
George's Ain't really that good at
cleaning but she do it lookin gorgeous
(woo!) Ya got me lacin up my Forces So
van Gogh, it's time to paint a better
portrait Of course it's, time for my
course to change courses No Tony Danza,
I got to show 'em "Who The Boss" is Ya
girl droolin on her Hewlett-Packard
can't get me out her system, got me
feelin like I'm a hacker Rapper but my
competition is just Casper Ain't gotta
flash the funds to turn ya freak into a
flasher Brain incredible ain't talkin
where her weave is Which one of y'all
can get the "Royal penis the cleanest"?
If you don't get it, I'm tellin ya what
I mean is That you're smart and I'm
tryin to be ingenious (haha) How could I
not enjoy my life? Ain't a private plane
on the planet, I ain't saw more than
twice The reason why they hit the mall
or order ice But it's more to life
(life) and I know I'm more than right Ya
taught that money talks, they tell ya
that ya one dimension -al but all I know
is that we need an intervention So Gucci
this and Fendi that is what I gotta
mention So now that I got your attention
(what you expect ho?), haha (Chorus -
2X) (Break - 2X) (Chamillionaire -
talking over Chorus) I talk that money
talk Yeah, yeah, so you know who the
boss (Outro - Chamillionaire - talking)
Mixtape Messiah Part 7, the final
chapter Chamillionaire.com, huh I once
had an awkward moment just to see what
it felt like, haha Letra Gucci & Fendi
Lyrics Insertada: Anonimo

www.DiceLaCancion.com
Más letras de Chamillonaire

Todas las letras de canciones (lyrics) son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en DiceLaCancion.com con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos la canción Gucci & Fendi de Chamillonaire para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos letra, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema Gucci & Fendi de Chamillonaire.

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

X