That's How I Beat Shaq - Aaron Carter



Letra de That's How I Beat Shaq, canción donde Aaron Carter interpreta uno de los temas que más suenan en el albúm Most Requested Hits. Si te gusta la buena musica y te apasiona conocer letras de canciones de Aaron Carter no te pierdas este single llamado That's How I Beat Shaq, no querras parar de escucharlo.

Letra That's How I Beat Shaq - Aaron Carter

Escuchar Aaron Carter That's How I Beat Shaq Lyric Video.

Aaron Carter canta la cancion That's How I Beat Shaq dentro de su album Most Requested Hits, os dejamos con la letra de That's How I Beat Shaq para que la podais disfrutar. En el menu teneis mas letras del album Most Requested Hits y de Aaron Carter.

And it goes, and it goes And it goes a
little something like this Hit It!
Aaron's in the house Come on Get up get
up I wanna make it bounce Here we go
Aaron's in the house Get up get up
Aaron's in the house Yo guys, check it
out Guess what happened to me (Another crazy story, come on AC) I was hanging
at the court Just playing some ball
Working on my game (Yeah, we heard it
all) I heard the fans screaming I
thought it was for me But then I saw a
shadow It was 12 foot 3 It was Shaquile
O'Neal (What? What did he say?) (How
'bout some one-on-one, do you wanna
play?) I told him why not, I got some
time But when I beat you real bad Try
not to cry (Please Aaron, are you for
real?) (One-on-one with Shaquile
O'Neal?) Yeah, 34 Centre from the L.A.
Lakers (You must've been nervous) I knew
I could take him Stared' at Shaq, psyche
him out I said O'Neal, you're in my
house now Start the game the whistle
blows Pay attention close 'cause the
story goes... (CHORUS) It's like boom
(boom) I put it in the hoop Like slam
(slam) I heard the crowd screaming out
jam (jam) I swear that I'm telling you
the facts Cuz that's how I beat Shaq
(X2) So check it out I thought I had the
lead But then he started scoring mad
points on me I was scorin' the bricks
[ De: https://www.dicelacancion.com/letra/aaron-carter/that-s-how-i-beat-shaq ]
Was he hitting those shots? I knew that
there was a way that I could make it
stop I had a plan, that I could change
the pace I said, Yo Shaq you didn't tie
your shoelace He looked down, I stole
the ball I'm taking him to school now,
watch me all A 3-pointer, nothing but
net Come on Shaq, had enough yet? Down
by two, I'm catching up I guess your
getting nervous Cuz you already lost
(CHORUS) Dunk after dunk Jam after jam
Cheerleaders are cheering Aaron's the
man (X2) Announcers were shocked
Couldn't believe it was real (I can't
believe a kid just stuffed O'Neal) One
more second, was all that remained I put
the ball up I put him in shame I must
admit that it sounds real crazy but the
ball went in Then he cried like a baby
Sorry Shaq, I should've let you win
You're good too And we can still be
friends The fans went nuts They put me
on their shoulders Then I heard a voice
And it sounded like my mother's (Get up
for school, you're gonna be late!) Ma,
can't you see that I'm playing the game?
(How you could be playing if you're
still in bed?) (Are you gettin' sick,
did you hit your head?) Aw, man it was
all a dream I guess that kinda thing
could never happen to me If it was a
dream and it wasn't real How'd I get a
jersey with the name O'Neal? Woah...
(CHORUS) Letra That's How I Beat Shaq
Lyrics Insertada: Anonimo

www.DiceLaCancion.com
Más letras de Aaron Carter

Todas las letras de canciones (lyrics) son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en DiceLaCancion.com con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos la canción That's How I Beat Shaq de Aaron Carter para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos letra, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema That's How I Beat Shaq de Aaron Carter.

Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

X