Chicken head convention (skit) Letra

Redman

Ahora puedes escuchar y aprender la canción "Chicken head convention (skit)" de Redman.

Chicken head convention (skit) lyrics

Ahwhattup y'all? live wfds
At the fucked up chicken head convention
Nationwide jones beach all the boroughs is representin
We got the big weaves the big shoes bad attitudes
Huh it's on and poppin out this motherfucka
Well this is nik d hood broken to the end tell a friend beyatch
And we gon check in with these here chickens
Yo shorty um excuse me could you tell me your name?
I'm buggin out buggin out buggin out yo whassup???
Pedaddaddi, aiyyyyy
Oh, shorty, chill chill see, understand, i'm just tryin to interview
Dayaaaaamm
Yeah no, nah fuhreal doe, check it out check it out, one second
Tell why they call you, a chickenhead?
Ahh i understand
Niggaz be callin me a motherfuckin chickenhead cause
I be goin to the store wearin that same grapefruit t-shirt
[ De: https://www.dicelacancion.com/letra-chicken-head-convention-skit-redman ]
I had on before, and diggin up my ass, my nose
Heh, ah yeah, i see how you get down
And the whole nine, my boggle you can kiss my chicken ass
I'ma go over here and step to the next chicken head
Ahh excuse me, shorty, right there, you, yeah you
C'mere, tell why are you, at the chicken head convention?
I mean, where you comin from?
Girl let me tell you
I just came from the mall, boostin my motherfuckin ass off
Look at all i got here all in this bag
Damn
Mad dkny, moskino, they got it all girl, they got it all
horn honking
[redman] yo c'mon bitch, you know i gotta go
Bring your motherfuckin ass on
Nigga, your man, girl
Damn, here he go
[redman] always runnin your mouth
car door slams
Anyway umm, i'ma step on over here
car peels out
To the silver jewelry booth
Mad chicken heads over there, them bitches swear they

www.DiceLaCancion.com
Redman

Redman

Chicken head convention (skit)

Ver más info

Artista: Redman
Canción: Chicken head convention (skit)
Vistas: 173

Todas las letras de canciones son propiedad de sus respectivos autores y están disponibles en Dicelacancion.com con carácter meramente educativo o informativo. No tenemos música para descargar gratis en mp3. Te ofrecemos lyrics, traducción, información y vídeo musical para escuchar el tema.

Ultimas letras de canciones:

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar el análisis de la navegación de los usuarios y mejorar nuestros servicios y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias.
Si continuas navegando o cierras este mensaje, consideramos que aceptas nuestra política de cookies.

×